vasárnap, augusztus 31, 2008

Történések

Kicsi sebe szépen javul, de elég sok időbe telik majd, míg teljesen begyógyul. Imádom azt a macsekot: annyira jólelkű, alkalmazkodó, kedves, hogy az elmondhatatlan, mindazonáltal igazi angyalföldi vagány és stramm cica is. Ennek köszönhetően végülis szépen tudomásul vette, hogy most egy ideig benti macsek marad és ehez képest kell berendeznie a mindennapjait. Büszke vagyok rá nagyon!:)
Nagyon bírom, ahogy a szokásos vagánymacsekos mozdulataival végigvonul a konyhán meg azt is, mikor a gallér alatt vakargatjuk és puff, jól eldől és tekereg, pocakoltatja magát:-)
Tegnap elvittük a két másik kinti mókot, Cimit és Cicét veszettség elleni oltásra, amit jól tűrtek, csak végignyaúzták az utat kánonban. viszont találkoztam a dokinkkal és kifaggattam Boss cica kapcsán. Ő optimista, úgyhogy én is az vagyok:)
Nemsokára indulunk majd Cicomához: két cicát viszünk kozmetikázni, Elisha királylányt és Admiral cicát. Be kell látnom, s ezt már egy éve megtettem persze, hogy egyedül nem tudok 13-14 macsekot kefélgetni, bundát gondozni úgy, hogy egyikükben se legyen egy árva csomó sem. Viszont nem szeretném, hogy elhanyagolt legyen a szőrük, így marad a kozmetikus, akit mindenkinek szívből ajánlok, mert nagyon ért az álaltok nyelvén:)

Nincsenek megjegyzések: