péntek, június 12, 2009

Boldog születésnapot!

Szuszmók és Szipa ma 11 évesek! Nagyon boldog születésnapot kívánok nekik. Sohasem volt még 11 éves cicám, kutyám, furcsa érzés. Mennyi mindent végigéltek velünk! Kiállítások, költözés, házfelújítás és még sorolhatnám. Több, mint egy évtizede osztoznak mindennapjainkban. Szipa, a főnök, a csodálatosan zöld szemeivel nagyon határozottan tud nézni, de tud kiscicaként bújni és odagömbölyödni is a fejünkhöz. Nem volt felhőtlen a kapcsolatunk. sokáig potenciális zsákmánynak tekintette, mert nem értettem hozzá, nem tudtam macskául. Aztán szép lassan, ahogy tanultam, úgy rendeződött a viszonyunk is. Ma már én tartom a dokinál, a kozmetikusnál, pocakolni is engedi magát, én teszem be a hordozóba. Határozottabb lettem én is, ő pedig idomult hozzám. Mindig is ő volt a főnök a csapatban, a többiek azonnal elfogadták ezt az állapotot.
Szuszmók, a nagy kékség, selymesbundás subaszőnyeg, örvénylő szemekkel, melyek néha valahová nagyon mélyre tekintenek. Ki lehet nevetni, de néha nagyon emberi az arca, igazi érzelmeket lehet rajta felfedezni. Ilyenkor mindig az az érzésem, egy ember - macskatestben. Ő Magyarország első ivartalanított Maine Coonja, aki elnyerte a hagyományos világbajnoki címet. De nem ezért szeretem. Hanem az öntörvényű határozottsága, a meg nem alkuvó jelleme miatt, s azért mert ezzel együtt a legnagyobb szeretttel bújik hozzám és mosdat meg.
Nagyon szeretem őket, az első macsekjainkat!:-)

Nincsenek megjegyzések: