szerda, szeptember 20, 2006

Mindig történik valami...

A héten először végre jó a kedvem. Hétfőn-kedden annyira fáradt voltam, nyűgös, kedvetlen, álmos és úgy fájt a fejem, hogy élni sem volt kedvem. Ma kicsivel jobb a helyzet. Események viszont megint történtek.
Vasárnap Lolitának ment a hasa és hányt is, elvittük a dokihoz, kapott gyógyikát, de tegnap annyiar rossznak láttam az állapotát, hogy ma visszavitte Xxel a dokihoz. Gubbasztott, láza nem volt, de amellett, hogy rengeteget ivott, nem nagyon evett, csak ekvés intestinal-t és hányt is. Nagyon emlékeztetett Lootah esetére. Éjjel félpercenkentént felkeltem hozzá, s felköltöztettem magamhoz, betakargattam, Indy meg hozzábújt melegíteni. Ma reggel a doki adott neki kontrasztanyagot, a holnapi rtg-hez, kapott infúziót, bár nincs kiszáradva, de a tartalom miatt, meg szurikat. Xxel, ahogy hazahozta, el kezdett játszani a többiekkel:-) Felemelt farokkal. A másik három L remekül van, Lootah hatalmas macsek lesz, a jegesmacik pedig összetörik a szívemet. Jeremy maradt még a J kicsikből, de jövő hét magasában ő is gazdihoz kerül. Mindig mondtam, hogy kicsi a világ. a minap egy kedves emilt kaptam álmaim kedvenc városából, ahol már többször jártam és idegent is vezettem,válaszoltam, majd egy kedves telefont is kaptam a leendő gazditól. azt hiszem, Jeremy is megfogta az isten lábát, Nizzába kerül, szerető környezetbe, melegszívű emberekhez, az egyik kisgazdija pedig egy igazi operaénekes lesz:-) Akinek gyönyörű hangja van, lágy és csodaszép:-)
No jó, nehogy rószaszín ködben lebegjek tovább: tegnap fogdokinál is voltam, mintegy százezer forint lesz az a híd, amit alkot nekem, s tegnap másfél órán át vésett, fúrt, faragott, de túléltem:-)
Ma pedig oltás a kicsiknek és pár angynak is. Lolitáért meg nagyon izgulok, de nagyon bízom benne, hogy ahogyan anno Lootah, ő is felülkerekedik a problémákon!:-)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Továbbra is drukkolok a kis Lolitának és remélem hamarosan gyógyultnak nyilvánítja a dokitok++++++++++++++
A fogorvoshoz pedig erőt mert lelkileg és pénztárcailag is kimerítő:-(
Ismétlem magam tudom de véletlenek nincsenek:-D Jeremy igazán csodálatos helyre kerül:-)) Nagyon örülök veled együtt:-)
D.

Névtelen írta...

Mindenekelőtt további drukk Lolitának! +++++++++++++++++
Jeremy igazán mázlista, így elmondhatjuk: az összes kis J-nek remek helye van/lesz.:)
Fogdokihoz nagy lelkierőt kívánok a tömött pénztárcát leszámítva...:)

meoindil írta...

Remélem Lolita is túljut majd a bajon, mint Lootah is és minden rendben lesz!
Jeremy gazdájához gratulálok, kívánom hogy éppoly jó helye legyen mint szeretnéd!