csütörtök, január 04, 2007

BÚÉK!:-)

Szép napot és boldog új évet mindenkinek!:-) 2007 is elkezdődött:-) Mivel még szabin vagyok (ritka pillanatok, oh!) sokat macskáztam, ami a mókokon is látszik: sokkal nyugodtabbak, mint egyébként, már máskor sem tartoznak a vadállat kategóriába. jönnek, bújnak, simizésre várnak, együtt tévézünk és nagyon jól elvagyunk. Tiszta idill. főleg, hogy még nincs otthon netem, így sokat vagyok "lent", olvasgatok , persze macskás segítséggel, tévézek ölbemacsokkal, meditálok az élet farkastörvényein.
Az év utolsó napján átéltem egy földmozgást, hullámzott velem a dolgozószoba padlója, de ami lényegesebb, hogy Jackpot unokám, aki a földrengés epicentrumában lakik, jól van. Előre jelezte a földrengést a gazdik elmondása alapján, megérezte, hogy baj lesz. Hála az égnek, semmi baja, neki sem, meg a gazdiknak sem! Elég furcsán zárult a 2006...Megint azt mondom, talán szimbolikus értelemben is érdekesen...
Lionmaci azonban jól van új otthonában!:-)))))

Nincsenek megjegyzések: