kedd, május 13, 2008

Álom

Tegnap reggel furcsa álmom volt. Mióta meghalt Jack, sohasem álmodtam vele. Tegnap reggel azt álmodtam, hogy a mellkasomon fekszik, ahogy a halálát megelőző időben sokszor , néz rám és dorombol. Felébredtem, s a mellkasomon Jack lánya, Elisha feküdt, nézett és dorombolt. Furcsa volt, mert Jacket láttam benne, sokkal inkább, mint eddig. Azt hiszem, tegnap reggel engedtem el igazán Jack lelkét. Addig azt hittem elnegedtem már, de nem, valahogy fogva tartottuk egymást...
Tegnap , legnagyobb megdöbbenésemre, nem keltett rossz érzést bennem az álom, nem fájt, hanem megkönnyebülést éreztem: Jack tovább él bennem, Elishában és még sok-sok kölykében.
Soha nem felejtem el, ez képtelenség lenne, de hagyom, hogy gondtalanul rohangásszon a szivárványhíd túloldalán és ne kelljen azt éreznie, hogy gond van velem idelent.
Az élet megy tovább, az idő halad nélküle, de valahogy mégis vele együtt....

2 megjegyzés:

raccoons írta...

Én régota nagy tisztelöje vagyok önnek!Sokat segitett irásaival,és egyszer még telefonon is!Ezért örökké hálás leszek!Az utobbi honapok sorait olvasva ugy éreztem megszakad a szivem Önért és Jackért!És tényleg idétlennek tünnek a vigasztalo szavak,ge hagy mondjam el,hogy NAGYON SAJNÁLOM ami történt!Fogadja öszinte részvétem!De ugye az életnek mennie kell tovább!Ehhez kivánok én sok-sok boldogságot (a macsekokhoz)eröt ,egészséget,kitartást,ami miatt eddigis felnéztem önre!Hü olvasoja!

Hilazon írta...

Jack volt az első Maine Coon az életemben, akit megpillantottam réges régen (sok évvel ezelőtt)egy Macska újságban (azt az egy újságot mostanáig megőriztem, mert tudtam, hogy egyszer nekem is társam lesz egy ilyen gyönyörű cica). Így ismeretlenül is megrendített a halála...Nagyon sajnálom. Sok évet kellett várnom, hogy végre lehessen egy ilyen cicám. Évek óta vissza-visszatértem a Heartbreakers honlapjára,( még kiállításon is találkoztunk) mert szilárd elhatározásom volt, hogy csakis ebből a tenyészetből fogok kiscicát vásárolni, mert az volt az érzésem, hogy Önök voltak az IGAZI, TISZTA és a fajta és egyáltalán az állatok iránt elkötelezett tenyésztők ebben az anyagias szaporító pénzhajhászokkal teli világban. Azt gondolom, hogy egy igazán lelkiismeretes gazdijelölt olyan tenyésztőt választ, akire úgy érzi később is számíthat,aki nem tartja vissza önző módon a tapasztalatait és tanácsot ad ha kell, mert ez a cica érdeke. Mindig az évek során, míg csak ábrándoztam arról, hogy Maine Coon cicám legyen, úgy gondoltam, hogy Önök ilyen tenyésztők. Nagyon sajnálom, hogy abbahagyták a tenyésztést, most hogy "eljött az én időm" és végre lehet nekem is ilyen cicám. Most viszont teljesen tanácstalan vagyok, hogy melyik tenyészetet válasszam. Nem tudom, hogy kérhetem- e a segítségüket ebben....Ha igen, kérem válaszoljanak nekem a zsuzsanna.simon@bhc.hu e-mail címre!
Üdvözlettel:
Zsuzsa