kedd, november 30, 2010

Átlagos nap

Szuszmók orvoslátogatása megvalósult, némi küzedelem által, mert nem én tettem be a hordozóba és nem én voltam a dokinál vele, s azért, azt tudjuk jól, Szuszmi édes az én macsekom. Végülis a lényeg: megtörtént a látogatás ma. Doki szerint a kiütések bármitől lehetnek. Először is vett tőle vért, az eredmény két nap múlva, akkor derül majd ki, hogy a trutymik hátterében áll-e valamiféle szervi vagy hormoális elváltozás. Ez után jöhet megint a kezelés. Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége. Nehezen bírnám elviselni, ha Szuszmókkal bármi baj történne.
Manócskát is hamarosan visszük vérvételre, mert az egy dolog, hogy augusztus óta javulnak az értékei, de azért egy veseelégtelenséggel nem viccel az ember, nagyon fontos a folyamatos ellenőrzés.
Érdekes, hogy Andy halála mennyire nem viselte meg Juppit, a másik óriás macsekunkat, pedig ők ketten nagyon jóban voltak, összebújva aludtak, együtt mentek, vonultak, mosdatták egymást mindig. Azt hittem, jobban összetörik Juppi lelke, de nem: olyan, mintha teljesen kinyílt volna, élénkebb, játékosabb, nyitottabb. Nem tudom, mire vélni.
Andy nagyon hiányzik....

Nincsenek megjegyzések: