szerda, február 16, 2011

Véreredmény

Hétfőn megjött Manó véreredménye. Nagy reményekkel vártam, mert biztos vagyok benne, hogy sokkal több időnk van még együtt, mint a doki által augusztusban előrevetített egy év. Manócska jól tűrte a vérvételt és hamar meg is lett az eredménye. Majdnem minden értéke javult, volt olyan is, ami a rossz tartományból átkerült a megfelelőbe:-) A kreatinin szintje sajnos nem javult, pedig nagyon szerettem volna, viszont még a romlással együtt is jobb az érték, mint augusztusban volt. Ez persze nem túl jó eredmény, de dolgozunk tovább a gyógyulásán! Ő is és mi is megteszünk mindent azért, hogy javuljon az állapota és megérje a 15. szülinapját is!:-) De egyenlőre a 12. születésnapjára készülünk, ami április 02-án lesz:-)

1 megjegyzés:

Andrea írta...

Kedves Szuszmók,
Nekünk is van 4 main coon cicánk csak szeretetre, nem tenyésztésre. Mikor az első kettőt néztük 10 éve akkor volt a Macska újságban a Jack gyönyörű képe, de sajnos akkor nektek nem volt kölykötök,(nekünk meg akkor halt meg egy 10 éves perzsacicánk és nagyon szomorúak voltunk) pedig már akkor is Tőletek olvastam a legszebb és leghasznosabb írásokat a macskatartással kapcsolatban.
Sajnálom, hogy abbahagytátok a tenyésztést, de olvasva a sok viszontagságot, megértem. Kérdésem lenne, hogy most hány cicátok van és szerencsés esetben mennyi ideig élhetnek? 2 cicánk már 10 éves:))

Szép napot

Ékes Andrea