hétfő, november 20, 2006

Hétkezdet - már csodálkoznék!

A végén kiderül, hogy azért mert az én képemet nyúlják le és rakják bele egy újságba az engedélyem nélkül , én vagyok a hibás. A végén kiderül, hogy a saját magam által szerkeszettt oldalra nem tehetem fel úgy a saját képemet, ahogy nekem tetszik és én vagyok a hibás. A végén kiderül, hogy valaki ír egy cikket a szibériai macskáról, felteszi hozzá a macskám (Maine Coon) képét és én vagyok érte a hibás. No, most már aztán elég. Mindenki próbálkozzon a saját háza táján söprögetni, a saját maga hibáit publikálni és próbáljon meg mindenki a tükörbe nézegetni. A középszerűek névnélküli meg álnéven írkált véleményéről meg homályos célzásairól már jó ideje az az álláspontom, hogy kompenzáció: önnön hibáik leplezésére szolgálnak. A dolog ennyit ér. Ezt a pár sort.

Nincsenek megjegyzések: