szombat, június 23, 2007

És megint itt:-))

Jóóó régen nem írtam blogot. Pedig sok minden történt. Csak hát az embernek nem mindig van ideje, energiája, kedve, lehetősége. Szipa szájproblémája talán megoldódni látszik. Sokáig agyalogtunk, próbálkoztunk a dokival, végül az interferon kúra mellett döntöttünk, ami nem olcsó mulatság, sőt!De hát, ha szükség van, akkor nincs kérdés, tesszük, amit tennünk kell. Bevallom, volt olyan pillanat az egész Szipa- betegség latt, amikor megfordult a fejemben, hogy el kell altatni őt, de aztán gyorsan kivertem a fejemből, hiszen semmi baja, minden lelete negatív, remek a közérzete. Szóval lebeszélődtem, s most már nagyon jó érzéseim vannak vele kapcsolatban. Pár nap múlva kontroll, remélem, a doki is osztja a jó érzéseimet:-) Ezúton köszönöm meg mindenkinek a lelki támogatást, lélek.-erősítést meg a bubbancsokat!:))
Aztán meg voltunk Jérémy-nézőban Franciaországban. Jérémy nagyon szépséges macsek, aki azért elég bizalmatlan volt velünk, de akit azért, ennek ellenére párszor jól meggyömöszöltem:) A kint töltött egy hétről csak és kizárólag superlativus-okban tudnék írni, nem is keveset, így inkább csak annyit: életem egyik legjobb nyaralása volt:) S persze ez is a macsekoknak köszönhető meg a véletleneknek. De azért majd még hallotok az eseméynről!:)) De ez még titok.
Topiktalik továbbra is zajlanak, jó kis csapat gyűlt össze az indexen, de erről már sokszor és sokat írtam, s fogok is még.
Most egyenlőre ennyi, de remélem, újra folyamaotsan tudom majd írni a blogot, ha már belevágtam:-)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon örülök, hogy újra elkezdted ! Bár minden nap olvasom a topikon a történéseket, mindig szívesen nézem a blogot is, ez kicsit más, regényesebb :-))))