csütörtök, július 06, 2006

A nap meglepije:-)

A mai nap híre: Landon tulajdonképpen Lolita!:))) Bár többször ellenőriztem a kicsiket, de a kis ezüst jól átvágott:-) Ez van, én örülök így is neki, s remélem, most már tényleg biztos az a nem!:-)) Az első név, ami azonnal eszembejutott a Lolita volt, így ez lesz a neve:-) És még lehet, hogy meglepődöm ma:-))
J-k tegnap túlélték az oltást, egy árva nyaút nem ejtettek, doki megdícsérte őket, viszont azt is elismerte, hogy tényleg klónok a fiúk. Hogy elkerüljem a dupla oltást, úgy oldottam meg a feladatot, hogy azt a kicsi jét, aki megkapta oltását, szépen bepateroltam Irishez, aki azonnal gondjaiba vette:-)
A portugálok viszont kikaptak....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tényleg jó kis meglepi:)
Legalább nem JJ az egyetlen lány a kicsik közt:) És ha jól vettem ki a szavaidból,akkor még van egy titkos jelölt:))

Sajna kikaptak,szomorú is vagyok.Már csak az olaszokban bízok.