hétfő, július 03, 2006

Élményekkel teli...

Kicsik, a J-kicsik egyre jobbanbelejönnek a nagyokkal való együttélésbe, azaz jól kihasználják őket! Odafekszenek az alvó nagymacsek mellé, akit addig zaklatnak, míg az önként és dorombolva el kezdi őket mosdatni, alul-felül. Kihasználják az ex-lányok anyai ösztöneit is, akik nagy gonddal ápolgatják a kicsik lelkét, kivéve Flamy-t, aki azért az élet farkastörvényeivel is megismerteti a J-ket. De hát kell ez is, az élet nem rózsaszín. Macskáéknál sem:-) Ismerkedik a csapat a csigalépcsővel, vannak, akik már félig eljutottak, de még időben leszedtem őket, bár nyilván nem tudom megakadályozni, hogy megtapasztalják a nagy fentet meg az onnan való lepotyogást. Nem lehetek minden másodpercben a nyomukban, bármennyire is féltem őket. A héten oltás vár rájuk, ránk meg anyagi csőd, de hát ez van.
Kicsi L-ek szépen gömbölyödnek, hála Irisnek. Lifelong Love és Lootah szemije egy kicsit be volt ragadva, de Xxel szépen megkamillázta nekik, mára úgy néztem, szépen rendbejöttek. Gömbölyű mókok, főleg Lily-white Lion:-) Landon is szépen nő, egyáltalán nem látszik rajta, hogy Irisnek valaha megfordult a fejében, hogy nem fogadja el az utolsóként született kicsinyét.
Cice is remekül van, bár a betegsége óta fúj rá Cimi, de majd csak kibékülnek. Romy lába is meggyógyult, legalábbis használja rendesen. Megvagyunk, elvagyunk.
Tegnapelőtt topiktali volt egy kedves németjuhász- tenyésztőnél, Loncinál. Egyszer majd tőle lesz kutyám, de remélem (Romy és Milton miatt), hogy sokára. Szerettem a közvetlenségét, a lazaságát, a szabadságot, ahogy élt (amihez azért nagy bátorság és igazi szent őrület kell, szerintem): nincsenek státuszszimbólumok, nincsenek társadalmi elvárások által diktált szabályok és megfelelési kényszerek, semmi faxni. Én ezt nagyra értékelem. a kutyái szépségesek, barátságosak és kedvesek:-) Nagy élmény volt!

Nincsenek megjegyzések: