vasárnap, január 02, 2011

Manócska és Elisha

Tudom, hogy egy új év kezdetén illik nagyon optimistának lenni és hinni, bízni abban, hogy az év szebb lesz, mint az előző volt. Így is van, egyetértek, s próbálok (bocsi, Yoda mester szerint, ne csak próbáld, tedd is meg!) így tenni, de azért ma volt egy tudatalatti rossz érzésem, amit nagyon gyorsan kivertem a fejemből. A konyhából mentem be a nappaliba és ott láttam a fotelemben Manócskát és a lányát, az utolsó almából származó Elisha-t összebújva, egymáshoz simulva szunyálni. Azonnal rohantam a gépért, le is fotoztam őket: annyira csodálatosan szépek voltak együtt, bájosan finomvonásúak. Emlékeim szerint még sohasem feküdtek így összebújva, talán csak régen, mikor Elisha (már ő is elmúlt 7 éves) született, a szülődobozban. Csodaszép volt a látvány, de valahogy mégis annyira rossz érzesem támadt, hogy Manócska már nem sokáig lesz majd velünk. Olyan kis vékonyka, törékeny - tudom, ez a veseelégtelenséggel együtt jár, de akkor is nehéz elviselni. Nagyon sokat alszik, bár az is igaz, hogy a kajáért a leggyorsabban ő rohan a csapatban. Kis öreg macsekommal együtt tévézünk, nagyon bújik és keresi a társaságunkat, nem lehet levakarni magunkról, igaz, nem is nagyon tesszük.
Nagyon remélem, élete nagy szerelme, Jack hagy még neki egy kis időt itt a Földön...

Nincsenek megjegyzések: