csütörtök, augusztus 10, 2006

Kérdések és bizonyosságok

A héten megvolt a J-k FIP, FeLV és FIV tesztje. Vasárnap levettük a vért a dokinknál, és még aznap este gondoltam, szokás szerinti laborunkba bevinni. Viszont csalódtam a vasárnap esti ügyintézési módjukban, így egy másik, régebben már tesztelt laborba vittem a vért. Az eredmény mind az öt oroszlánkicsinél negatív mindenre:-) Nem lepődtem persze meg, de azért jó volt tudni:-) Nem beszélve arról, hogy nagyon kevés az a tenyésztő hazánkban, aki tesztelve plussz a szülők különféle (nem vér!!!!) tesztjeivel ad cicát új otthonba. Nekem is biztonságosabb így, a gazdi is tudja, mire számíthat:-)
Azért még készülök egy nagy dobásra, ami tudomásom szerint nem volt még Magyarországon, de erről majd később:)
J-k ma kikattintottak: egyszerre robognak utánam, Jayden megfogja a lábamat, a többiek meg özönölnek ki az ajtón, a fürdőszoba felé. Mint egy oroszlán-csorda. Ehhez képest a kicsikicsi L-ek a maguk diszkrét robogásával nagyon szolíd szelíd motorosok:)
Szuszmók sokat alszik, illetve vonul el. Nem látom, hogy bármi baja lenne, de azért tudatalatt nagyon aggódom érte....OK, hogy kilencedik éves macsek, de nagyon jó kondiban van. Ha bármi baja lenne, nem tudnám elviselni....
Gondban vagyok a talit illetően is: az időjáráscsinálók nem rendeznének kerti party-t szombat délután, mert nincs meg a 70 % arra, hogy nem esik az eső...Mit csináljak?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát még ha az L-ek is nagykicsik lesznek! Mekkora lesz ott a ragadozóáradat! Igaz, addigra már elkezdődik az új otthonokba kerülés...
Szuszmók tényleg szuper kondiban van, lehet, hogy csak pihenésre vágyik, fárasztja a nagy nyüzsi...
Az időjárásra ráfér egy jó nagy tipokdrukk - legalább úgy 4 óráig bírja ki... ++++++++++++++++

Névtelen írta...

Szerintem a kis Jék összetartása már pici ezüst zokni korukban is nyilvánvaló volt:-)Miért változott volna a csapat szellem:-))?
A nagy vezír Szuszmóknak sok-sok simit küldök. Lehet sok neki a sok Jé:-)))
Az eső kérdés, nem kérdés:-))
D.