csütörtök, augusztus 24, 2006

Történések

Sokáig nem tudtam belépni és írni, de kicseleztem a technikát és annak ördögét is:-) Mennyi minden történt e pár nap alatt!:-) JJ új gazdihoz került, ahol remekül érzi magát. Egy jól szocializált és kedves cic egy neki való gazdinál - kell ennél több? Hamarosan új otthonba kerül mindegyik J, Jayden lesz a következő, jövő vasárnap. Rossz, hogy elkerülnek a kicsik, de ez az élet rendje....
A kicsikicsik megkapták első oltásukat, remekül viselték és lassan ők is mindannyian gazdit találnak...Pár hónap és üres lesz a ház, mármint nem lesznek kölykök....Viszont hiszem, hogy pár embert sikerül boldoggá tennem a kicsik révén:-)
A héten megkaptam a német Laboklintól három cicánk HCM DNS-teszt eredményét, egyedülálló az Magyarországon, hogy valaki DNS-teszteljen a tenyésztők közül. Büszke vagyok, hogy mi tehettük ezt elsőként!
Juppi és Iris teljesen negaítv egy nemrég felfedezett HCM-et okozó génmutáns vonatkozásában, Nyuszó sajnos heterozigótaként érintett, de nem pánikolok, hiszen egy teljesen negatív kandúrral lett pároztatva és így a kicsik esetében nagyon nagy esély van, hogy az adott mutáns vonatkozásában teljesen negatívok. Kíváncsi vagyok, hogy Magyarországon mikor ismeri fel még valaki a DNS-teszt jelentőségét és szánja rá az időt, energiát és pénzt.
A kedvem jó, s ezen senkiés semmi nem tud változtatni, mert csak azzal foglalkozom, ami nekem fontos. :-)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megérdemled, hogy most végre egy kicsit napfényes legyen az az oldal, ahol állsz és örülj!
Érdekes lesz majd a ház kismókok nélkül... sok örömet velük az új gazdiknak!:)
Sok ilyen napfényes naplót kívánok!:)))