vasárnap, július 15, 2007

Kánikulában

Eszméletlen hőség van és ez még fokozódni fog....Semmihez sincs kedvem, csapat is ki van kissé tikkadva, főleg a kintiek. Cimi, Cice és Kicsi tuti hlyen dekkolhatnak, valami árnyékos stratégiai ponton, a két kutyát nagyon sajnálom: feketék és nagyon szőrösek. Nem tudom, mi lesz a jövő héten, mikor még nagyobb lesz a forróság. Embertelen ez a meleg.
Tegnap nagyon jó volt a topiktali, szuper volt a hangulat és örültem, hogy Jayden unokámat is láthattam. Fantasztikus volt látni, mekkora lett a kis szépfejű, igazi sármos férfimacsek lett belőle, nagyon lágy tekintettel. Elolvadásra ingerlő macsek:-) Úgy tűnik a hétvége a J-k jegyében telik, hiszen tegnap láthattam Jaydent, hallottam hírt JJ-ről és Jacy-ről, ma meg beszéltem Jackpot és Jérémy gazdijaival is. Ezt szeretem:-))
Kicsi jól van, kapja a gyógyikákat meg a Vetri-DMG-t, látszik rajta, hogy újra a régi önmaga, ennek is nagyon örülök!:)
Az egyedüli problémám: hogyan hozzuk el holnap Galat a nagy hőségben?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Épp erről beszéltünk ma hazafelé az autóban. Szegény Gala, remélem, azért jól viseli az utat. És szegény Vivi :-((((

Nagyon drukkolok, hogy holnap minden rendben menjen ++++++++++++++