hétfő, július 09, 2007

No, azt még nem tudom, miért nem tudok az egyes blogbejegyzésekhez címet hozzáadni, ahogy eddig, de gondolom, ez az esztétikai hiba nem tart vissza sem engem, sem senkit, hogy írja, illetve olvassa a blogot:-)
Az elmúlt pár nap a kirándulások jegyében telt: Miskolc, Szilvásvárad, Hollókő, Szirák, Romhány volt most terítéken. Mit ne mondjak, elég jól kikapcsolódtam, de kellett is, az elmúlt napok benti történései miatt. Meg kellett a macskázás is: csapatnak hiányoztam, azóta is jönnek és bújnak meg fésültetik a bundájukat!:- Tegnap nagy modellkedés volt: a kinti meg a benti csapat is nagy örömmel és sikerrel állt/ült/feküdt modellt a képekhez. Nagyon szeretek állatkákat fotozni, kikapcsol és örömet okoz. Néha persze ügyeskedni kell, bevetni ezt-azt, különféle cseleket, trükköket, de ha megy a dolog, akkor nagyon megy! Ha meg nincs hangulata az embernek, akkor kár fotozni, nem sül ki belőle semmi jó.
Tegnap beszéltem Jérémy-gazdival, teljesen transzban vannak ők is a cikk miatt:-) Jól estek a dícsérő szavak nagyon:) Hálás vagyok, hogy összehozott velük a sors és persze a macsekok! De ezt persze majd' minden unokám gazdijáról elmondhatom! ÉS ez nagyon-nagyon boldoggá tesz!:))))

Nincsenek megjegyzések: