kedd, április 01, 2008

Nehéz a várakozás

Hamar megjártuk ma az orvosi rendelőt. Szépen visszük el a csapatot fog- és szájellenőrzésre. Eddig Szuszmókkal és Pearly-vel volt a legtöbb gond, elég csúnyán be volt gyulladva az ínyük, főleg Szuszának, de kaptak szurit, két hét múlva kontroll. A többiek foga elég jó állapotban van, remélem, a jövő évi rendes csekkolásig nem lesz semmi gond velük! Eddig Szipa, Szuszmók, Pearly, Andy, Nyuszó, Topaze, Flamy és Manó esett át az ellenőrzésen, holnap visszük Admiralt, Irist és Juppit, s aztán már csak Indy meg Elisha marad hátra.
Megérkezett Jack véreredménye, a doki szerint nem valószínű, hogy hasnyálmirígy-daganat. A műtétre csütörötökön nyolckor kerül sor. Ha mégis az, akkor visszazárja és vége...Ha a bélhez kapcsolódó daganat, akkor ha áttétes, gond van, ha nem az (márpedig ő ebben bízik), akkor vannak esélyei Jacknek, aki nagyon sokat fogyott, de életkedve töretlen, issza, mit issza, vedeli a Vetri-DMG-t és ma is jött bújni, dorombolni, döfölni.
Nehéz a várakozás. Egyébként sem vagyok túlzottan türelmes ember, főkeg, ha a macsekjaimról van szó meg a kutyákról, de már nagyon szeretnék két nappal idősebb lenni vagy valahogy uralni az időt, visszaforgatni vagy éppen előre...
Ma este együtt tévéztünk Jackoval: odajött az ölembe és ott dorombolt. Régen, mikor nagyon akartam, hogy igazi show-cat formáját hozza és mikor nagyon akartam győzni egy-egy kiállításon, mindig a fülébe súgtam (magamat is doppingolva): "Kérlek, Jack, tedd meg az én kedvemért. Nyerni fogsz, kérlek, kérlek." És ő megtette. Nem tudom elégszer kérni a sorsot: engedje, hogy most is meg tudja tenni.

Nincsenek megjegyzések: