vasárnap, április 27, 2008

Eseménytelenül

Andy remekül van: éli a megszokott életét - eszik, alszik, pisil, almozik, bújik, dorombol. Mintha mi sem történt volna. A bundáját már szépen megtisztogatta és hagyta, hogy megfésüljem én is, eltünt a pisiszag (a műtét után a hordozóba pisilt szegénykém), csodaszép fényes és selymes a szőre. Annyira macska andy! Ha nem lett volna Jack, akkor talán ő lett volna számomra a MACSKA. Ki tudja. Azért Szuszmók cicáról sem szabad elfeledkezni:-)
Mindennap a műtét óta kap fájdalomcsillapítót, szerintem nem fáj neki a sebe és egyéb fájdalmai sincsenek (szép, tiszta a szeme, nem látom nyomát szenvedésnek), de a doki előírta, hogy négy napig kapja, ezért kapja a gyógyikát. Mellette kap árnikát is, ami nagyban hozzájárult, hogy szép legyen a sebe.
Romyka sebe is csodaszép és el kezdett a hátán nőni a szőre. szerintem legalább félév, míg úgy-ahogy kinő, remélem, télre azért lesz annyi bundája, hogy nem fagy meg. Jövő héten elvileg és remélem, gyakorlatban is folytatjuk vele a mágnesterápiát, segíti a műtét utáni regenerálódást.
Szóval, most úgy tűnik, a rossz történések szünetelnek. A kedvem, közérzetem viszont csapnivalóan rossz, energiátlan vagyok és rosszkedvű, mintha fogyna az életerőm, nagyon negatív az aurám. Pihenni kéne úgy isten igazából, mindentől és mindenkitől távol. Lehet, veszek egy lottószelvényt?

Nincsenek megjegyzések: