vasárnap, május 07, 2006

2006. május 07. Anyák Napja meg Gizella- nap

Úgy döntöttem, belevágok....Ma, 2006. május 07-én, húsleves-főzés közben. Köszönet érte Vacmareknek, aki pár napja beletette a bogarat a fülembe....
Az a macska újságban már hónap óta megjelenik a Heartbreaker H-alom története Napló formájában. A visszajelzések arra engednek következtetni, hogy az olvasók szívesen olvassák a kismókok történetét. Az index.hu egyik leglátogatottab és legpörgősebb topikja, bocsánat tipokja a "Macskanevek-miért ne? Kvházi hangulatban" egyik kirándulásán Vacmarek vetette fel, mi lenne, ha....?
A gondolatot tett követte....Elhatároztam, hogy a hamarosan érkező újabb almok kapcsán betekintést engedek a kulisszatitkokba és megoszotm az ide betérőkkel a mindennapok eseményeit, mi történik nálunk, a Heartbreaker Maine Coon Tenyészetben.:-) Minden pozitív visszajelzés engem illet, az esetleges negatív kritikákat Vacmareknek címezzétek:) No jó, ez csak vicc:-) Mindenért elviszem a balhét....
Ma is várunk. Még mindig.Pedig azt hittem, már tegnap meglesznek a kicsik, de úgy tűnik, jobb nekik bent egyenlőre. Nyuszó a füle botját nem mozdítja azon irányú kérésemre, hogy szülni kéne, mert holnap meló meg házfelújítás, csak néz meg alszik és eszik-iszik-rohangászik. Szép nagy a pocija, a doki szerint négy kicsi várható kb, de hát ugye az UH is tévedhet.
Várunk.

Nincsenek megjegyzések: