hétfő, május 08, 2006

Monday, Monday.....

Álmos vagyok és nyűgös meg ideges. Úja nap. Mit nap! Új hét! Meg Győzelem Napja. És még mindig semmi.
Viszont hajnalban arra ébredtem, hogy Nyuszó a fejem mellett alszik, erre jó ideje nem volt példa. Ez a macska ijesztget. Rettegésben kíván tartani, ez már meggyőződésem. a frászt hozza rám, hogy majd most, ma, stb., aztán mégsem. Jeleket küld. Vagy legalábbis én így dekódolom őket. Rosszul? Vagy már paranoiás lennék? No de ennyire?
Indy ma mosdatott. Felmosdatott. Szokás szerint. Andy ráfeküdt a fejemre, Flamy a fülembe dorombolt olyan hangosan, mint egy gőzmozdony, Szuszmóktól pedig hatalmas mancs-simiket, azaz inkább ütögetéseket kaptam a fejemre. Az ágyazásnál csak öten segítettek és ötfelé húzták a lepedőt. Azt hittem, feladom. De nem.
Topaze viszont jól van.
Kellemes napot!:-))

Nincsenek megjegyzések: