csütörtök, május 25, 2006

Napsugaras gondolatok:-)

J-csapat hajnalban elemében volt! Majdnem elkéstem, csak óültem és néztem őket:-) Beindultak: tepertek, emelgették - még kissé remegve - a fejecskéiket, csipogtak és mikor betettem a kezem a szülődobozba, el kezdték "puszilgatni" amolyan orrhozzádugós módon:-) Nagy macik a fiúk, szépséges fekete hercegnő Jasmine Jayce:-)
Nyuszóval nagyon jól értjük egymást egyébként: ő a szülődoboz tetején üldögélt, meg feküdt és elégedetten szemlélte, amint ismerkedem a kicsinyeivel:) Aztán futott egy kört kint a többiekkel, majd be és irány a konzerv. Érdekes, addig míg Topaze a szárazat is eszegette, Nyuszó csak és kizárólag konzervre vágyik, abból is nyilván a lédúsabbra. Van is teje bőven. Aztán a jövő hét végétől a kicsik már szabadon bóklászhatnak a hálószobában, s kipróbálhatják a konzervet is a baby száraz mellett. Ilyenkor kezd el aggódni Xxel, hogy ha már feljut a csapat az ágrya, akkor ő véletlenül agyonnyomja majd őket. Mondanom sem kell, eddig ilyen nem fordult elő:-)
Hétvégén alkotok néhány fotot a kicsikről, s megpróbálom megtalálni az ismertetőjeleket a fiúkon, mert nem állapot, hogy nem tudom megkülönböztetni őket:-)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csoda aranyosak lehetnek!:)) Mondjuk, én megértem Xxl aggodalmát...:)

Névtelen írta...

Látod, ez az élet napos oldala:-))))
Én is szívesen elkésnék......:-))))Most láttam a topikon a képet és elolvadtam:-))))