péntek, május 12, 2006

Lótuszülés, nagy levegő:-)

Péntek van, ami jó dolog, csak ne lenne kezdődő fronthatás a fejemben meg ne lenne elegem abból, hogy a munkások itt mászkálnak, zaj van, por, szemétdomb, ki- meg betekintés a házunkba, vadidegenek rohangásznak az udvaron. Jó, ezzel jár, de a múltkor is egy hét után kezdett elegem lenni a megpróbáltatásokból, már ami a felújítást illeti. S a gond az, hogy sohasem lesz vége.
Ma tanuja lehettem, hogy Nyuszó sokkal jobban bírja az ütvefúrót , mint én. Én legszívesebben üvölteni tudtam volna, ő meg békésen kajált, majd ment szoptatni. Van mit tanulnunk a macsekoktól.Öt "ezüst csermely", másnéven giliszta és gyufaszállábú kismók továbbra is egymás hegyén-hátán, összetekeredve tagadja a fizika törvényeit, szinte kiválaszthatatlanul egybefonódva. Megértem a dokit, hogy tévedett az UH-nál:)
Beleszerettem az egyikbe és elneveztem szépfejűnek:-) Az ő bundija a legvilágosabb ezüst és eszméletlen gyönyörű a pofija. Anno Elisha almából az egyik kicsit is szépfejűnek neveztem: ő lett aztán Flaming Love alias Flaming Gömbi:) Szinte hallom Xxelt: sokan vagyunk, nem tarthatunk meg több cicát:-) Igaza van....
A kispicit orientáltam egy szimpatikus illatanyagú mellbimbó irányába, rácuppant, szopizott, de azért még nem vagyok teljesen nyugodt. Fel vagyok készülve a legrosszabbra is, de szépen hessegetem a sötét felhőket az agytekervényeim labirintusából. Bár mostanában inkább egyenesnek érzem őket:-))
Topaze maholnap szülőkorba lép, kezdődhet érte is az aggódás.Vajon megvár-e? Lesz-e akkora mázlink, mint Nyuszó szülésekor? Ez itt a kérdés.
Az igazság meg....nos, az odabent van:-))))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem a szépfejű és a pici kis gyámoltalan 2 cica... így vettem ki. Azért nem mindennapi látvány lehet ez az ezüstfekete gombolyagdomb!:)

Névtelen írta...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»