hétfő, május 15, 2006

Már megint egy új hét:-)

Új nap, új hét, új remények vagy éppen új megpróbáltatások. Egy dolog azonban biztató: J-kicsik szépen gömbölyödnek, átalusszák az éjszakákat, egyre szebbek és macskaformájúbbak és én egyre szerelmesebb vagyok beléjük, amit ők az emberszagra tett fújásokkal reagálnak le.:) Szépfejű ma beleástott a képembe, tette ezt oylan lelkesedéssel és átéléssel, hogy majdnem visszaludtam:) Jasmine Jayce, alias JJ egyre kislányosabb, de jó lenne, ha szedne magára jó pár grammot, dekát, mert kicsit elmaradt a fiúktól.
Nyuszó táplálkozik elég becsületesen, hajnalban az össze kajáját elfogyasztotta, nem is vettem észre, ő meg nem keltett fel, de azért megkaptam tőle a szemrehányó szemhunyorgatásokat. Hiába no, 24 órás szolgálat nagymamának lenni:-)
Topaze és Indy az ölemben nézett Gyűrűk urát, ékes bizonyságot téve annak a tézisnek a megdöntéséről, miszerint az MC-k nem ölbenmacskák:-)
Most egyébként újra várunk....

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem, Topaze is megvár!
Mi pedig újra drukkolunk...:)

Névtelen írta...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Névtelen írta...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»