péntek, május 19, 2006

Talán ma? Vagy holnap?:-)

Topaze szerintem most már hamarosan szülni fog. Ha jól dekódolom a jeleket. Már, ha vannak. De vannak, legalábbis szerintem.:-) Magától érthetődő módon kéretzkedik be a hálószobába, azonnal be a szülődobozba. Honnan a fenéből tudja, hogy az az ő doboza? Emlékszik még rá az Indy-nevelgetős korából? Nem tudom, de nagyon érdekesnek és meghatónak tartom. Még véletlenül sem ugrál be a J-kicsikhez. Este bent aludt, egyrészt a szülődobozban, másrészt az ágyon, a szokásos helyén: a fejünk mellett.
Egyébként sohasem értettem, miért van az, hogy többeknek az a tapasztaata, az anyacica hurcolja a kicsiket ide-oda, meg nem ott szül, ahol a számára kijelölt dobozka van. Manó, Elisha, Nyuszó, Iris és Topaze is tökéletesen tudta, érezte, hogy a szülődoboz az övéké. biztonságban érezték és érzik magukat, a kölykeiket is, soha nem akarták elrejteni őket. A kicsik is élvezik, hogy nagy a tér, mikor már kanalndvágyuk kiteljesedik, mászkálhatnak kedvükre, aztán meg úgyis leszedjük a doboz elejét, s akkor övék az egész szoba, majd ház!:-)
Kicsik egyébként nagyon szépen nőnek-növögetnek. Ma hajnalban az ötből három (naná, hogy fiúk) kismók úgy aludt a kajcsi után, hogy a hátára fordult, eldobta amgát, első két lábiját az égnek és átadták magukat az alvás élvezetének:-) Kedvem lett volna visszafeküdni és aludni....Olyan édesek voltak! Azért gonosz voltam, mert megsimiztem őket:-))
Kíváncsi vagyok, Topaze hogy időzít majd. Ma van az apám szülinapja.....

Nincsenek megjegyzések: